Elkészült rendelések Paradox módra

Hellóbelló mindenki!
nem tudom mi ez a köszönés :D

Megérkeztem egy újabb elkészült rendelés csomaggal. Nem, tudom mások, hogyan csinálják, de ha készen van egy rendelés én elküldöm a rendelőnek e-mailben is, mert általában jóval később szoktam őket kitenni az oldalra mint, hogy elkészültek volna. Szóval szeretnélek megkérni titeket, hogy nézzétek az e-maileteket, ha rendeltek tőlem. Általában igyekszem elkészíteni őket egy hét alatt, persze ez nem zárja ki, hogy van mikor később sikerül. Na de itt is volnának a rendelések, én mindegyiket imádom, remélem a rendelőknek is hasonlóan a szívéhez nőtt. :D

Fejlécek

Fade Away


Allein in der Welt

Shadow behind Nagini

Au haru ride

Könyvborítók
 
Shadow behind Nagini

Forever...


 hihi már nekem is van ilyen kis táblácskám :D

2 megjegyzés: