Az a fránya ihlet

Sokan vagyunk, hogy nincs ihletünk de szerkeszteni szeretnénk, én is ilyen vagyok.A lentebbi dolgok sokat segítettek nekem.




Mi sem egyszerűbb ha nincs ihleted, tedd fel magadnak a következő kérdéseket.
1.Mi a kedvenc zeneszámom?
2.Ha több van mit hallgattam utoljára?
3.Melyik az a film/sorozat ami nagy hatással volt rám?
4.Van olyan ismerősöm akiről csinálnák szivesen fejlécet?
5.Olvastam könyvet/blogot amit mindenképpen képbeli formában is szeretenék látni?

Esetleg írjatok ki szövegeket/blognevek,zene cím, idézet/ itt néhányat olvasshattok.

Forrás:google
I'm not a perfect person, there's many thing I wish I didn't do.
Nem vagyok tökéletes ember, sok dolog van, amit bár ne tettem volna meg.

A shoe can change your life! Just ask Cinderella.
Egy cipő is megváltoztathatja az életed. Kérdezd csak meg Hamupipőkét!


Nem szenvedek elmebajban ... Én élvezem minden pillanatát!




A heart is not a play thing, a heart is not a toy! If you want to have it broken give it to a boy!

A szív nem játékszer, nem játék! Ha azt akarod, hogy eltörjön, akkor add oda egy fiúnak!When ever you are lonely, remember this truth: someone, somewhere is thinking of you.

Bármikor, mikor magányos vagy, gondolj arra: valaki, valahol rád gondol.
A good friend will come bail out of the jail, a true friend will be sitting next to you.
A jó barát garantálja hogy kihoz a börtönből,  de az igazi barát ott fog ülni melletted.





You can take my hands but you won't take my life.
Foghatod a kezem, de az életem nem veheted el

The day when you slipped away was the day I found it won't be the same
A nap, mikor elmentél, volt az a nap mikor rájöttem arra, hogy semmi sem lesz már ugyanaz



Everyone has a wild side - but me & my friends just prefer to make ours public!
Mindenkinek van egy vad oldala, csakhogy én a barátaimmal ezt publikussá is teszem

Love me for who I am now & not what i was!
Azért szeress, amilyen most vagyok és ne azért, amilyen voltam...


Which hurts more? Thinking you should hate him or knowing that you don't?
Mi fáj jobban? Arra gondolni hogy utálnod kellene őt, vagy az hogy tudod, hogy ez nincs így?

I will not ever be too far away to feel you.
Soha nem leszek túl messze ahhoz, hogy érezzelek.


There's nothing that compares to the way you make me feel inside
Semmi sem hasonlítható ahhoz ahogy irántad érzek

I have chosen this way: not to join a trend & not to follow a crowd - because it's right for me!
Én választottam ezt az utat: nem csatlakozom a divathoz és nem követem a tömeget ... mindezt csak azért, mert nekem így jó!

There are 2 kinds of evil people: people who do evil stuff & people who see evil stuff but don't stop it!
Kétféle gonosz ember létezik: az egyik, aki gonosz dolgokat csinál, a másik, aki látja, hogy vki gonosz dolgokat művel de mégsem állítja meg őt ...



It's easier to go down a hill than up it but the view is so much better at the top!
Könnyebb lefelé menni egy hegyről mint felmenni, de a tetejéről mindig szebb a kilátás!

It seems no-one can help me now, there's no way out,
can you help me remember how to smile?
Úgy tűnik, senki sem tud segíteni, innen nincs kiút
emlékeztetnél rá, hogyan kell mosolyogni?


Women are wiser than men because they know less but understand more
A nők bölcsebbek mint a férfiak, mert a nők kevesebbet tudnak, de több mindent értenek meg

God made men first - because he had to do a rough draft before the masterpiece!
Isten először a férfit teremtette meg - de csak azért, mert szüksége volt egy piszkozatra a mestermű előtt.



I still get lost in your eyes, it seems like i can't live a day without you
Még mindig elveszek a tekintetedben, úgy tűnik, egy napot sem tudok nélüled leélni

No matter how hard I try
Without your love I can't live
So in the end i close my eyes
and go to sleep with tears ..
Akármennyire is próbálom
a szerelmed nélkül élni nem tudok
így végül lehunyom a szemem
és elalszom a könnyeimmel

I'm broken, I'm alone, as days go by - my heart grows cold
Megtörtem, egyedül vagyok, és ahogy a napok telnek, a szívem kihűl


Don't kiss in the backgarden - because love is blind, but the neighbours aren't
Ne csókolózz a hátsó kertben - a szerelem ugyan vak, de a szomszédok nem!

I used to wonder why God created you but then I realised even God makes mistakes
Azon tűnődtem, vajon Isten miért teremtett meg téged - aztán rájöttem, hogy még ő is hibázhat



All kind of being have a purpose!
Minden létnek van értelme

You found me when no one else was lookin'
How did you know just where I would be?
You broke through all of my confusion
And you still didn't leave
I guess that you saw what nobody could see
You found me
Megtaláltál mikor senki más nem keresett,
Honnan tudtad hogy hol vagyok?
Elűzted a zűrzavart
És még mindig itt vagy
Szerintem megláttad azt, amit eddig senki más
Rám találtál

Love means nothing if nobody there to share it
A szerelem nem jelent semmit, ha nincs kivel megosztani

Friends are the rainbows in the storm of the life
Az élet viharában a barátok a szivárványok

If you let your heart open up there's a whole new world on the other side
Ha kinyitnád a szíved az egész világot a másik oldaláról láthatnád.




Friends are like a four leaf clover: hard to find but lucky to have
A barátok olyanok, mint a négylevelű lóhere: nehéz találni de jó hogy ha vannak.

Side by side or miles apart, good friends always close to heart.
Egymás mellett vagy messze innen, a jó barátok mindig közel vannak a szívünkhöz



Friends: just a seven letter word but i can't live seven seconds without them.
Barátok: csak egy hétbetűs szó, én mégsem tudok nélkülük még 7 másodpercet sem élni.

True friendship means having 1 soul in 2 bodies
Az igaz barátság azt jeletni hogy 1 lélek él 2 testben.

Life without friends is like a quadratic equation - completely pointless.
Az élet barátok nélkül olyan, mint egy másodfokú egyenlet; teljesen értelmetlen.


Don't walk in front of me, I won't follow you.
Don't walk behind me, I won't lead.
Walk beside me, and just be my friend!
Ne sétálj előttem, hisz nem foglak követni téged.
Ne sétálj mögöttem, én nem foglak vezetni.
Csak sétálj mellettem és légy a barátom!

We remember all the times we had together, and as our lives change, come whatever, we will still be friends forever!
Visszaemlékszünk azokra az időkre, amit együtt töltöttünk, és változhat az életünk, jöhet bármi, mi mindig barátok maradunk, örökké.


A friend in need is a friend indeed.
Szükségben derül ki hogy ki az igaz barát.

Friendship often ends in love, but love in friendship never.
A barátság gyakran végződik szerelemmel, de a szerelem barátsággal soha.

Friendship is not for to get something,rather have the chance to give.
A barátság nem azért van, hogy valamit kapjunk, hanem hogy lehetőségünk legyen adni.




A továbbiak film, blog és zene címek, esetleg versrészletek:

The sound resunds echo
Wir sind hier
A great big world
Say something
A hírnökök
Valami titkot súg a végtelenség
Royals nigth out
Ice princess
Flower Power
All my love is for you
Into the new world
Szerelmes szonett
Constellation
Sonata the real life
Sors nyiss nekem tért
A nép nevében
A virágnak tiltani nem lehet
Álltam sírhalma mellett
A rózsa neve
Táncoló tűzliliomok
A dal szárnyára vezetlek



Ha hasznos volt és szeretnétek még ilyet jelezzétek. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése