Bells változtat

Sziasztok!
Igen, megint én valószínűleg kezdek kissé már unalmassá válni, de nem baj. Miközben ma német tételeket tanultam rájöttem valamire. Arra, hogy mennyit is változtam és azt szeretném, ha ez a kritikáimon is meglátszana. Tehát hosszas gondolkodás (és egy tábla Milka csoki után) arra jutottam, hogy ki fogom bővíteni a szempontokat, ami alapján egy blogról kritikát írok.
  • Blog címe: Egy új szempont. Nem hinném, hogy túlzottan magyarázásra szorul. Meg fogom vizsgálni az adott blog címét, hogy az mennyire illik a bloghoz. 
  • Trailer: Szintén egy új dolog. Megfogom nézni a blog trailert, már ha van, és azt fogom megvizsgálni közelebbről: zenéje, szövege, giffek. 
  • Fejléc
  • Design
  • Modulok
  • Fülszöveg
  • Történet alapötlete
  • Prológus
  • Első fejezet
  • Utolsó fent lévő rész
  • Szereplők: Végül pedig a legutolsó. Ennél a pontnál a legfontosabb szereplőket fogom megvizsgálni. Az író hogyan mutatta be nekünk és ez alapján el tudjuk e képzelni. Milyen a személyisége és hasonlók alapján nézem. 
  • Helyesírás/Fogalmazás
MOSTANTÓL a kritikáimban erre lehet számítani!
Még valamit le szeretnék írni. Újra aktívra átírom magam és lehet tőlem kritikát rendelni chaten!
 Asszem ennyi voltam mára. További szép napot!

                                Bells Booth

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése