Sokat kérek?



Sziasztok babák!
Most nem fogok kiakadni, mint a múltkor (ami jogos volt) csak ismertetem a helyzetem. Pár napig nem volt jó a gépem töltője és mivel a családban csak nekem van HP (nem, nem Harry Potter xd) gépem így nagyon beszoptam, magyarul nem tudtam a drágaságom közelébe menni. De mindegy is,  szóval hétfő óta egy rendelést se csináltam, ami kicsit felemelő érzés is, mivel nem akarok egész nap a gép előtt ülni. Na de térjünk a lényegre. Mint, ahogy korábban is kértem, KÉRLEK titeket, hogy RENDES információkat adjatok meg. Mert egy két soros ismertetővel, meg hogy ez meg az van a blogomba dologgal nem sokra megyek. Pedig szívesen kiadnék egy összehányt munkát, a ti rendelésetek alapján, de azért én sem vagyok szemét. Akire ez nem vonatkozik ne vegye magára. Kérlek értsétek meg én se vagyok gondolat olvasó. Plusz senki se rendeljen, mikor inaktív vagyok, mivel nincs szívem visszautasítani. Köszönöm, hogy elolvastátok. Nem sokára egy nagyobb bejegyzéssel jövök, amiben sokkal több érdekesebb dolog található.
Élvezzétek ki a nyár utolsó napjait! :( (nem akarok suliiitttt!!!)



Csóközön:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése