Gif kupac + Lányok fejlécre

Halihó!
Újra itt vagyok! Nem voltam nagyon aktív, de mostantól próbálok hetente jelentkezni többször is. Most már több időm lesz. Még nem lehet tőlem rendelni, szóval kérlek ne írjatok, mert ma is kaptam és az elmúlt pár hétben is  rendeléseket. Ígérem hamarosan újra lehet rendelni tőlem, amit természetesen majd kifogok írni (júliusban) , szóval addig nem kérnék ezzel kapcsolatban emaileket!
Valamint egyik nap  a chatben egy nagyon aranyos személyke, pénisz névvel lekurvázott, illetve élettelen senkiknek nevezett  minket. Lehet hogy nem voltunk nagyon aktívak ebben az évben eddig, de könyörgöm nem vagyunk robotok, és én mindent megteszek és mindenki , hogy éljen a blog , szóval nem hagytuk azért magára. Valamint gratulálni tudok ennek a pénisznek! Egy értelmes személyiség lehetsz, aki tisztában van a  fogalmakkal. Na mindegy...
Szeretném én is megköszönni, hogy már a követőink száma meghaladta a 400-at (most jelenleg 404), nagy öröm ez nekünk és köszönjük!
Most pedig, így késő este hoztam nektek gif képeket valamint lányokról képeket, amiket fejlécre lehet rakni. Holnap pedig szövegdobozokkal fogok érkezni!

Jó éjszakát, és szép álmokat!
Roxana

Gif kupac:



Lányok fejlécre:
(ha rákattintok, akkor  a képek megnőnek az eredeti méretükre)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése