Miu Miu Resort 2015 Show-n megjelenő modellek, alias többféle karakter | by: Timi Dreams

Kedves Olvasóink!
Érkezett egy kérés, melynek most szeretnék eleget tenni. Nos, bevallom, nem vagyok ennyire képbe a modellekkel, de beírva a keresőbe találtam egy olyan oldalt, miszerint a Miu Miu Resort 2015 Show-n az alább látható modellek jelentek meg.
Remélem, ez az, amit a kérő remélt, és tudtam segíteni nem csak neki, hanem többeteknek is!
Jó nézegetést kívánok hozzájuk!
P.s.: Apropó, mint láthatjátok csupán a legfelsőhöz van írva név és azt sem tudom, hogy jó-e, szóval ha valaki felismeri valamelyikőjüket szívesen venném a segítséget!
További szép napot!
by: Timi


1. Adrienne Jüliger

2. Mica Arganaraz

3. Maja Salamon

4. Grace Hartzel

5.


6. Lina Berg

7.

8. Jing Wen

9. Lexi Boling

10. Julie Hoomans

11.

12. Ondria Hardin

13. Alisa Ahmann

14. Irma Spies

15. Maartje Verhoef

16. Anna Lund Sorensen

17. Ysaunny Brito

18. Alexandra Elizabeth Ljadov

19. Daria Korchina

20. Sarah Endres

21. Malaika Firth

22. Harleth Kuusik

23. Lindsey Wixson

24. Marta Placzek

25. Rianne van Rompaey

5 megjegyzés:

  1. Nem ismertem fel mindenkit, de azért remélem így is tudtam segíteni :)
    Ölelééés
    2. Mica Arganaraz
    8. Jing Wen
    9. Lexi Boling
    12.Ondria Hardin
    17. Ysaunny Brito
    20. Sarah Endres
    22. Harleth Kuusik
    23. Lindsey Wixson

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 21. Malaika Firth
      Ő volt az első, akit kiszúrtam erre kit nem írok bele? :D

      Törlés
    2. Kedves Raquel!
      Semmi gond. Igen, köszönöm szépen a segítséget!
      Általában ez így szokott lenni.
      Ölelééés és további szép napot!
      Timi
      xx

      Törlés
  2. Utána néztem a többieknek:
    3. Maja Salamon
    4. Grace Hartzel
    6. Lina Berg
    10. Julie Hoomans
    13. Alisa Ahmann
    14,Irma Spies
    15. Maartje Verhoef
    16. Anna Lund Sorensen
    18. Alexandra Elizabeth Ljadov
    19. Daria Korchina
    24. Marta Placzek
    25. Rianne van Rompaey
    Van egy-két modell, aki még a hivatalos oldalon sincs felsorolva őket ötletem sincs, hogyan lehetne beazonosítani.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Raquel!
      Esküszöm, ezentúl hasonló helyzetben hozzád fogok futni - oké, azért nem szó szerint - ilyen helyzetben.
      Köszönöm szépen a segítséget!
      Ölelééés és további szép estét!
      Timi
      xx

      Törlés