Türelem

Sziasztok!
Ez a bejegyzés leginkább azoknak szól, akik rendeltek tőlem, de nem árt, ha mindenki elolvassa, mert ez egy kis "beszámoló" szerűség.
Nem rég ismét megadtam a rendelés lehetőségét, de egyszerűen annyira nem tudom beosztani az időm, hogy ahhh. Szombat óta most ültem először géphez, ami nálam nagyon nagy szó.
A rendelésekkel az van, hogy láttam mindegyiket, csak nem tudtam rájuk válaszolni. Már megvagyok 1-2-vel, de a többihez már valahogy nem jutottam el. Még meg kell szoknom ezt a szoros beosztást. Tényleg ne haragudjatok, csak mostanság borzalmasan fáradékony vagyok, és egyszerűen úgy érzem, hogy nem tudnék igényes munkát csinálni. Na jó, röviden és tömören: Nem szünetelek, de mindenkitől türelmet kérek. Hetekbe telhet, mire elkészülnek a rendeléseitek, erre számítsatok.
Ha e miatt valaki vissza szeretné vonni a rendelését, azt most tegye, még mielőtt nekiállok.

Amúgy meg, elkészültem egy kettővel, azokat itt láthatjátok:
Prototípus. A megrendelő még nem jelzett vissza, hogy kéri, vagy sem.


HTML designhoz készült, erre még büszke is voltam.
Az egészet nem tudom megmutatni, mert a blog már törölve lett...


Ez egyszerűen borzalmas lett, bocsánatot is szeretnék kérni érte, mindenkitől.



Erről pedig szokás szerint két verzió készült.

Nos, igen, ennyire haladtam eddig.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése