Karakterözön

Szervusztok!^^
Mostanában eléggé eltűntem, gondolom ez érthető. A trailer rendelés menüpontban azért váltottam inaktívra - nem állt szándékomban magyarázkodni... -, mert történt egy kis 'változás', és emiatt újból kell telepítem, ha egyáltalán meglesz. Régebbi kéréseket készítettem el, meg pluszba is hoztam. Remélem, akik kértek, találnak és megelégszenek velük, sikerült eleget tennem a kérésüknek.
További szép estét!
Sutton S.





Göndör hajú 
női karakterek
Olga Federico
Jadah Doll
Stacey Hash


Madison Pettis
Sarah Baumann
Gosia B.

Hosszú, vörös hajú, zöld szemű
női karakterek

Sonja Vogel
Nicole Fox
Emma Stone
Hayley Williams
Nadia Esra
Delphine Wespiser
Középkori 
női karakterek

Natalie Dormer, mint Anne Boleyn
Katie McGrath, mint Morgana Pendragon
Sarah Bogler, mint Mary Tudors
Janet Montgomery, mint Mithian
Sophia Myles, mint Izolda
Scarlett Johansson, mint Mary Boleyn
Natalie Portman, mint Anne Boleyn

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése