Elkészült Trailerek + Vegyes gif képek

Szép estét mindenkinek!
Tudom nem haladok valami gyorsan a rendelésekkel főleg a fejlécekkel, de aki tőlem rendelt az várja már ki könyörgöm, mert nem tudok csak a gépnél ülni és szerkeszteni. Most a hétvégén lett volna egy kis időm erre, de lusta voltam, pihenni akartam. Próbálom ebben a hónapban tényleg az összeset elkészíteni és utána szerintem egy darabig fejlécet és teljes design átalakítást nem fogok vállalni, max fejléc nélküli designt! Hogy miért? Mert elkezdődött már a suli és nekem már ez az utolsó évem, és erre kell most a legjobban koncentrálnom, hogy megvalósítsam az álmaimat. Szóval értsetek meg! Trailert ugyanúgy rendelhettek, azokat eltudom készíteni. Sok sikert kívánok mindenkinek a sulihoz. Legyetek rosszak!;)


Trailerek: 



Vegyes gif képek:
(Mivel a gépem tele van ilyenekkel, gondoltam megosztok veletek párat.)























ROXANA WHITE

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése