Elkészült rendelések


Drága Idetévedő Bloggerinák! 
Megint elkészültem egy adagnyi rendeléssel, szóval megint aktív vagyok! Észrevettem, hogy most szinte csak sötét fejlécet kellett elkészítenem, mivel eddig a színesek voltak előnyben, nem mintha nem örülnék neki! :) Remélem minden rendelés eljutott hozzám és egyik sincs függőben, ha mégis kavarodás lenne nyugodtan keresetek fel vele!
Nos most ennyi lettem volna. Kinek hogy telik a nyara? Nyugodtan írjatok kíváncsi vagyok!



Fejlécek:

Hopeless - Reménytelen

I want to be dead, but you are here

Star Shine



Rendezett képek:













3 megjegyzés:

  1. Drága Cheryl! A Cara-s kép azért lett barnás, mert Jpeg formátumú. Velem is megesett már, hogy a blogger egy tök lila fejlécet átszínezett pinkre. Szóval csak át kell konvertálnod, hogy PNG legyen, és máris nem lesz barna. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Isabelle!
      Köszönöm a segítséget és ügyelni fogok erre a kis apróságra a közeljövőben!
      Xx, Cherył S.

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés