Shay Mitchellről képek | by: Timi Dreams

Kedves, Olvasóink! (Hi, Honeys!)
Egy kérés teljesítésével érkeztem, melyet egynéhány perccel ezelőtt kaptam ismét névre szólóan chaten. Shay Mitchellről szeretett volna a kérőm képeket. Nos, én szokás szerint tíz darabok hoztam ezekből igyekezve ugyanannyi színeset és ugyanannyi fekete-fehéret hozni. Remélem, jók lettek és fel lehet használni!
Amennyiben van hasonló kérés nyugodtan írjátok meg továbbra is!
Tán már magától értetődő, de azért elmondanám, hogy ismét a képeket lementve - bizonyára -, olyan méterben kaphatjátok meg, amiben eredetileg van. Ahogyan most láthatjátok mindössze méretre igazított, merthogy ekképpen - szerintem - szebben mutat. Ám ha rákattintotok, akkor is egyből eredeti lesz a méret.
P.s.: Az egész képcsomagot a tumblrről szedtem.
További szép estét!
by: Timi


Shay Mitchellről képek, avagy Pixie D. kérésének teljesítése
Csak, hogy legyen alcím és az ugyanolyan, mint az előbbiekben...












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése