Kritika #126

Kedves olvasók!
Tudom, hogy mostanában ismét nagyon eltűntem, de nyáron szinte sosem vagyok gép közelben, így nem vagyok túl hatékony sem a munkában. Most egy kritikát hoztam nektek, de a jövőben egy vadonat új cikk sorozattal is készülök, amit az oldalon egyedül tőlem olvashattok!
Szép napot!

Gabby


író: Nicol0021

Kinézet:

Az oldaladat megnyitva az első gondolatom az volt, hogy rózsaszín. Minden és mindenhol. Nem mondom, hogy nem esztétikus, de nekem sok. Az oldalakhoz valami olyan kódot kellene választanod, ami nem ennyire snassz. Ez beleolvad a háttérbe, nem jó. Az információkat tartalmazó szövegdoboz mérete nagyon, a chat címét változtasd meg szerintem, mert mindenki tudja, hogy mire való. A lélekszámláló és az összes oldal megjelenítés neked fontos, de egy olvasónak nem, szerintem vedd le őket. A versenyre jelentkezéssel kapcsolatos képeknek egy saját oldalt tudnék javasolni, hogy ne rontsa az összképet. A fejléced szép, bár nekem nagyon halvány. Viszont könyörgöm, vedd le azt az idegesítő kurzorkövetőt! A bejegyzéseid sorkizártak, nincsenek tele képekkel, ez dícsérendő. A fejezetek hosszúsága is megfelelő. Összességében a kinézeted rendben van, ha valaki szereti a pinket kifejezetten szépnek találja.

Történet:

Nem is tudom hol kezdjem... Újabb 1D fanfic, ami már az emberek könyökén jön ki. Az alapfelállásod számomra elég klisés, nem egy helyen olvastam már ilyet. A prológusod gyakorlatilag minden, csak nem prológus. A főszereplő magáról beszél, ráadásul olyan dolgokat mond el, amiknek a történet folyamán kellene kiderülni. Tovább olvasva helyesírási és stilisztikai hibák tömkelegével találkozunk. A szemetet leginkább azok a részek zavarták, ahol nem tudtam eldönteni, hogy ki beszél, mert minden egyben volt. Ha másik szereplőt szólaltatunk meg, bizony új bekezdést is kell nyitnunk. Ha pedig megszólítunk valakit, vesszőt teszünk a neve mögé. Nálad szinte sehol nem látni ilyesmit. A történeteted tipikusan arra a sémára alapszik, hogy a problémás lány, jelen esetben Emma, elmegy egy turnéra a fiúkkal, persze nem önszántából, mindenkivel veszekszik, hisztizik mindenért. Mi a véleményem a karakterről? Nem estél abba a hibába, hogy egy életképtelen libáról írj. Nem, ez a másik véglet, az, aki a viselkedésével felidegesít olvasás közben, és legszívesebben megtépném. Ettől függetlenül nagyjából következetes vagy, Emmának voltak jó pillanatai, de klisés a történeted. Sajnálom, nekem nem tetszett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése