Kritika #121

KINÉZET:
Tudom nem kérted, hogy csak a kinézetről írjak, de mivel csak a prológus van fent , ami pár sorból áll így csak a kinézetről írok! (Ha lesz fent legalább 4-5 rész, akkor kérhetsz újra tőlem kritikát ..) A blogod kinézete szép letisztult, de azért boncolgassuk részekre.
Fejléc: A fejléced egyszerű, de egyben nagyszerű is. Nincs túldramatizálva! A készítője ügyes munkát végzett! Szépen elvannak mosva rajta a képek, Selena kivágása szép és még a cím betűtípusa is tetszetős. Szóval a fejléced, szép és letisztult. DE van ami nem tetszik. Nem fejléc, hanem ha ráviszem az egeret, akkor nagyon megnő. Szerintem vedd ki azt onnan , mert így nem jó!
Háttér és Sablon: Mindkettő nagyon jó választás! Először a háttérre azt hittem, hogy ez csak sötét lila színű alapértelmezett háttér, de mikor jobban megnéztem rájöttem, hogy nem és ez egy mintás háttérkép. Tetszik, és passzol a fejléchez is. A sablonba se lehet belekötni, ez is tökéletes!
Oldalsáv/Modulsáv:  Szép, letisztult, de a chat doboz nélkül üres egy kicsit az oldalsávod! Tetszik, hogy a történeted kis ismertetője nem szövegdobozban van, hanem van külön egy kis kép , meg a szöveg ami sorkizártra van véve. Ha raksz be chatet, akkor alá rakd be vagy a cserék alá a klikkeket, mert annak nem kell nagyon fent lennie. Az jelentéktelen.
Egyéb: Semmibe sem lehet belekötni, így szép a blogod ahogy van! Csak annyit kéne tenned, hogy csinálsz magadnak chatet, valamint ha tudod vedd ki azt a html kódot, ami felnagyítja a fejlécedet, mert szerintem nem szép az!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése