Kritika #120

Író: Blake

Kinézet:
Fejléc: A blogod fejléce nagyon szép, kidolgozott, letisztult munka. Ashley Born szép munkát végzett! Nem lehet belekötni, mert minden szépen elvan mosva és az egész jól mutat. A cím betűtípusa is tetszik, minden szép és jó!
Sablon és Háttér: Tökéletes minden! Egy ilyen fejléchez nagyon jól illik az egyszínű háttér, és a sablon színe is olyanra lett állítva amilyen a fejléc árnyalata. Itt is minden a legnagyobb rendben van!
Oldalsáv/Modulsáv: Nincs semmi túlbonyolítva, egyszerű, de még is nagyszerű. Tetszik, hogy az információkat nem az oldalsávba raktad, hanem az oldalakba így nincs túl zsúfolva a sávod. Egy valamit kiraktam volna a helyedben és az pedig a cserék. Lehet hogy még eddig nem kértek tőled , de szerintem fognak. Bár ez a te dolgod, ha nem akarod akkor nem teszed ki.

Egyéb: Semmibe sem tudok belekötni, mert minden megvan szépen csinálva! A bejegyzések sorkizártra vannak állítva, az oldalsávodban a szöveg is, valamint még a betűtípusokkal is minden rendben. Semmibe sem lehet belekötni, nagyon szép blogod van!

Történet:
Elolvastam a kis ismertőt és , nem is tudom engem nem nagyon fogott meg. Már maga az hogy „America egy átlagos lány….” unalmas. Nem értem , hogy miért írja ezt mindenki az ismertetőjébe. Ez már tényleg nagyon unalmas. Barátai nincsenek, bátyja meg meghalt. Na ekkor gondoltam, hogy egy nagy sablon, mert a szeretett báty meghal a lány teljesen tönkre megy lelkileg és voálá egy srác megváltoztatja őt aki a híres nevezetes Justin Bieber. Aztán olvastam tovább, hogy a lány egy ismeretlen fiúval tart, ki a maffiabanda tagja- na itt már kezdtem reménykedni, hogy talán még sem lesz sablon. Mint említettem feljebb, annyira nem fogott meg a kis ismertető, de kíváncsi voltam így belekezdtem az olvasásba. Jaj valamit kihagytam. Azt nem értem hogy a lány nevét minek írtad le minden bekezdésben máshogy? America, Mare, Ams… Döntsd már el , hogy melyiket akarod használni, de egy ismertetőben elég csak a keresztneve és nem a becézett változata.
Na akkor kezdjük is a prológussal. Igazából ez a pár sor nem nevezhető prológusnak.  Hiszen a prológus egy előhang, bevezetés, aminek sokkal hosszabbnak kell lennie valamint a történet előzményeit, célját vagy mondanivalóját kell ismertetni.
Elolvastam a fent lévő két fejezetet és meg kell mondanom, hogy szépen fogalmazol. Csak az a bajom, hogy nagyon rövid részeket írsz. Mivel még csak az elején vagy, nagyon az elején így megtudnád ezt változtatni és a harmadik fejezettől már hosszabb részeket is írhatnál. Mivel nem derült ki még sok minden a történetről , így ne haragudj de nem tudok többet írni. Jó lesz ez, csak így tovább!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése