Képek olyan barna hajú lányokról, akiknek nem látszik az arca | by: Timi Dreams

Kedves, Olvasóink! (Hey, hi or hello!)
Egy chates kéréssel jelentkezem, ezzel igyekezve segíteni a többi szerkesztő és persze írók munkáját is.
Ezek a képek kivételesen nincsenek méretre igazítva, ugyanis - véleményem szerint - úgy csúnyán mutatna.
Nos, remélem, jól telik a napotok és sikerült segítenem nem csak a chates kérőnek, hanem több embernek.
További szép napot!
by: Timi


Képek olyan barna hajú lányokról, akiknek nem látszik az arca, avagy Black B. kérésének teljesítése
Csak, hogy ne legyen változás, legyen alcím.


A képen Alana R. van és erről a képről vágtam le ezt a részletet.

A képen Violet W. van és erről a képről vágtam le ezt a részletet.

 A képen ismét Violet W. van és erről a képről vágtam le ezt a részletet.

 A képen Juliett K. van és erről a képről vágtam le ezt a részletet.

 A képen Maddy C. van és erről a képről vágtam le ezt a részletet.

 A képen ismét Maddy C. van és erről a képről vágtam le ezt a részletet.

 A képen ismét Maddy C. van és erről a képről vágtam le ezt a részletet.

A képen ismét Maddy C. van és erről a képről vágtam le ezt a részletet.

A képen ismét Maddy C. van és erről a képről vágtam le ezt a részletet.

A képen ismét Maddy C. van és erről a képről vágtam le ezt a részletet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése