Kritika #114

http://boyineedmore.blogspot.hu/
Író: Briana T.

KINÉZET: 

Fejléc: A fejléc, mint ahogy nálad az lenni szokott, lélegzetelállító. Tényleg gyönyörű, és akárhogy is keresném benne a hibát, nem találom, talán, mert nincs is benne. A képeket szépen összemostad, nem beszélek róla hosszan, mert csak saját magamat ismételném.
Háttér és sablon: Nagyon szépen összehoztad a színeket, az egyszerű sablont választottad, ami tökéletesen megfelel. A háttérrel sincs bajom, nem pixeles, szépen mutat.
Oldalsáv, modulsáv: Én talán az idézetet tenném a modulsávban legfelülre, és utána az oldalakat, ezen kívül valóban nincs más, amibe beleköthetnék, nagyon tetszik, gratulálok hozzá, gyönyörű! Írnék valamit a kódokról is, de azokhoz nem igazán értek, így csak ugyan azt tudom mondani, amit eddig, tetszik. 

TÖRTÉNET:

A prológuson kívül az első három részt olvastam el, ennyi is elég volt arra, hogy az állam a földet súrolja. A fogalmazásod nagyon tetszik, olyan kifinomultan írsz, és ez nekem iszonyatosan tetszik, tényleg le a kalappal előtted! Tudtam, hogy nem fogom megbánni, ha elolvasom, mert már régen elakartam, az pedig, hogy kritikát kell írjak a blogodról csak még inkább ösztönzött arra, hogy elolvassam. Annyira nem bontakozott még ki a történet azokban a részekben, amiket én olvastam, legalábbis Rox és Zayn kapcsolata. De az alap ötlet tetszik, eddig a megvalósítás is, tényleg hihetetlen vagy! Sajnálom Nathant, nagyon is, de Roxanne-t is, eddig szuperül megformáltad a karakterüket. Helyesírási hibákat én nem találtam, még elírásokat sem nagyon, egyedül a 'viszki' szó zavart, hogy kiejtés szerint írtad le, de gondolom szándékosan, szerintem csak az én szememet szúrja az ilyen. Mindenképp tovább olvasom majd még a héten, remélem minél hamarabb sikerül utolérnem a történetet!

U.I.: Sajnálom, hogy ennyire rövid kritikát kaptál tőlem, nem is igazán kritika, mert túlzottan semmibe sem tudtam belekötni, ami jó dolog, mostanában kevés az ilyen blog. :)
Vivian

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése