Szünet

Sziasztok.
Rengetegszer volt már elegem abból, amit néhány megrendelő csinál. Tehát az, hogy elkészítem -szerintem- életem legszebb munkáját, és pofátlanul leírja, hogy TETSZIK NEKI, de egy hét után meg már teljesen más fejléc virít a blogon, illetve most látom meg, hogy közben egy szerkesztőtársamtól is rendelt, és ő is megcsinálta neki, ez már sok. Miért nem lehet őszintén elmondani, hogy nem tetszik, rendelsz mástól? Miért? Könyörgöm, nem foglak megölni, az egy dolog, hogy megsértődök, mert ha nem biztos abban, hogy én szép munkámat nyújthatok vissza neki, akkor miért tőlem rendel? Komolyan már a sírás kerülget azért, mert néhányan ennyire bunkók vagytok. Azért, mert fogalmam sincs, hogy én -illetve mi mivel érdemeltük ezt ki, hiszen mindig szívünket-lelkünket beleadjuk, mindig foglalkozunk a bloggal, és egyszerűen nem értem! Nem értem miért fajult idáig ez az egész világ, hogy még őszinték sem képesek lenni az emberek, akkor mit akarnak? Az meg a másik, hogy ki sem írja, hogy én készítettem. SZÁNDÉKOSAN elmondom neki, hogy kérlek írd ki, hogy tőlünk van a fejléc, mert kiheréllek és ez lopásnak számít, ha nem írod ki, erre azért sem. De még mindig leragadtam annál, hogy egy hét sem telt el, és képes a szerkesztőtársamtól újat rendelni anélkül, hogy elmondta volna, hogy nem tetszik neki az, amit én készítettem! Semmi bajom nem lett volna vele, jobban tetszenek neki May munkái, -holott most sem az ő fejléce van kint, miért is az övé lenne- ezért nem az enyémet teszi ki, kíváncsi lennék hány bloggertől rendelt fejlécet.
Komolyan mondom, hogy az ilyenek miatt most is a sírás határán vagyok, és higgyétek el ez mind azért van, amit néhányan leműveltek. Szóval....
Én, Vivian J. Walker, a mai naptól kezdve meghatározatlan ideig szünetelek, mindenhogy!
(aki eddig rendelt annak még megcsinálom, de nekem már elegem van, kész, ennyi.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése