Új lehetőség! - Csengőhang

Ciao! :)
Ma délután kicsit unatkoztam, és rájöttem, hogy mit tudnék kezdeni magammal. Mivel szerintem aránylag tűrhető lett a végeredmény, gondoltam megosztom veletek, és ha gondoljátok, akár rendelhettek is.
Én ezeket csak "csengőhangnak" nevezem, mert eredetinek annak indult, de ha mást szeretnétek kezdeni vele, akkor azt is lehet.
Előbb megmutatom, hogy mik is ezek, aztán leírom a rendelés folyamatát.




Ezen talán hallatszik valamennyire, hogy olyat is tudok, hogy az eleje, és a vége elhalkul.

A RENDELÉS MENETE:
○ Írsz erre az e-mail címre egy levelet: kittyke2001@gmail.com
Linkeled a videóklippet, amiből a részletet szeretnéd.
○ Megmondod, hogy mettől-meddig szeretnéd, hogy kivágjam.
○ Vársz.

U.i.: Ha elvinnél egyet ezek közül, akkor kérlek jelezd.

Körülbelül ennyi lenne, amit mondani akartam :)
További szép estét!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése