Sorozat ajánló #4

Nos, mivel láttam, hogy a sorozatajánlók közül egyik se a Teen Wolf, ezért gondoltam lecsapok rá. (Roxana IMÁDLAK, csak hogy tudd) (és bocsi:D)

Teen Wolf – Farkasbőrben (Teen Wolf) amerikai televíziós sorozat, alkotója Jeff Davis. A sorozat Az ifjú farkasember (Teen Wolf) című 1985-ös filmen alapul. Az Amerikai Egyesült Államokban 2011. június 5-én indult az MTV-n, Magyarországon pedig 2012. június 1-jén debütált az AXN-en. A sorozat középpontjában egy átlagos középiskolás fiú, Scott McCall (Tyler Posey) áll, akit megharap egy vérfarkas, miközben egy lány holttestét keresi az erdőben. Amikor Scott osztályába egy új lány, Allison Argent (Crystal Reed) érkezik, rögtön megtetszenek egymásnak; ezért Scott próbál normális életet élni: mindenki előtt titkolja a vérfarkaslétét, kivéve a legjobb barátja, „Stiles” Stilinski (Dylan O’Brien) előtt – aki segít neki túljutni az életének és a testének a változásain –, illetve egy másik titokzatos vérfarkas, Derek Hale (Tyler Hoechlin) előtt.

Első évad: 12 rész.
Második évad: 12 rész.
Harmadik évad: 24 rész.

Véleményem

Hol is kezdjem?
Na szóval. Az első ok, amiért anno elkezdtem nézni, az Colton Haynes volt. Imádtam és mindig is imádni fogom. Őszintén, hatalmas nagy csalódás volt nekem, amikor meghallottam a hírt, hogy a harmadik évadba már nem lesz benne, de addigra annyira megimádtam az egész sorozatot, hogy nem tudtam nem nézni tovább.

Megfogadtam, hogy azzal kezdem az egészet, hogy: majdnem minden sorozatban, filmben, könyvben -igen, léteznek könyvek is, nem csak internet és számítógép- van egy kemény csávó, és egy idióta, aki mindig a kemény fiú agyára megy. Ez jelen esetben Derek és Stiles (alias Tyler Hoechlin és Dylan O'Brien). A legviccesebb jelenetek azok, amikor Stiles szekálja Dereket, Derek meg egy szóval le el tudja némítani, esetleg egy nézéssel, ütéssel.

Az egész nem csöpög a romantikától, ugyan is ha olyan lenne, nem nézném. Hányingerem van az olyanoktól, így ez egy hatalmas piros pont volt számomra. Khm...Elég sok félmeztelen jelenet született az epizódok során, így lehet olvadozni is a képernyő előtt. Eredeti, néha-néha akad benne egy-egy sablonos, kiszámítható dolog, de legtöbbször nagy fordulatot vesz az egész, és csak bámulsz, hogy erre soha a büdös életbe nem gondoltál volna, főleg a második évad, de az első is tele van meglepetésekkel, a harmadikról ne is beszéljünk. Ja, igen, a harmadik évaddal van némi problémám, az elsőt azt már leírtam -Colton :c - a többi meg az, hogy ugrik három hónapot a történetben, azaz egy nyarat. Túl sok szereplő halt meg, és bár lettek helyette újak, akkor is...nem rossz, ha nem olyan szokatlan és furcsa. Van egy rész amikor visszaemlékezéssel tudatják, hogy mi történt, na, azt jól elcseszték, bár még így is jobb volt mint egyes sorozatok - de kis gonosz vagyok. Allison nekem ellenség lett. Forrásokból tudom -ismerősöktől-, hogy a Vámpírnaplók című sorozatban is lett egy úgynevezett "rossz lány" (nem akarok nevezőket mondani), és bár nem nézem az előbb említett sorozatot, tudom, hogy most Allison azt csinálhatja, mint Elena. Ezt csak úgy mellékesen akartam hozzá tenni.

Az egész mindenségben a jelenet, ami olyan nagyon nagyon megérintett, hogy egész éjszaka bőgtem miatta, az a második évad utolsó része. Jackson az egész évadban egy ilyen furcsa szörny, és üldözik a vérfarkasok. Amikor meg akar ölni szinte majd nem mindenkit, akkor jön Lydia, és mindent megment, Jacksont pedig megölik. Nem mondok többet, ezt látni kell mert ilyen hfdskfbkfnfjgs érzés volt az egész. Nagyon édesek együtt, én pedig bár szörnyen féltékeny voltam, akkor is be kell vallani, hogy az egész Teen Wolfnak az a legmeghatóbb pontja.

Nem tudom, mit írhatnék még, a véleményemet leírtam, és a sorozat tartalmáról nem akarok beszélni túl sokat, mert ez úgy jó, ha te nézed, és amúgy se tudnám úgy visszaadni az egészet, ahogyan kéne. Az egészet három nap alatt néztem végig úgy, hogy el voltam tiltva a géptől -hihi- és amikor jött anya, akkor gyorsan le kellett hajtanom a laptopomat, ne hogy lebukjak. Így elég érdekes volt, de jobb volt, mint ha egy nap max kettőt tudtam volna megnézni. Nos, már megbántam, hogy úgy csináltam, hisz már vagy négyszer biztos elölről kezdtem az egészet, de akkor is lassabban kellett volna haladnom vele. Ez így olyan volt, mint egy jó könyv: minél hamarabb el akarod olvasni, hogy tudd, mi lesz a vége, és már akkor bánod, hogy nincs tovább, mikor elolvastad. Nem vagyok oda a misztikus izékért, de ez egyszerűen PER-FECT.

Ha meg felkeltette az érdeklődésedet, és meg szeretnéd nézni, akkor ITT tudod.

Képek: 

(ezt nagyon imádom:DDD)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése