Némi tudnivaló

Aloha!
Mivel szerintem nem mindenki látta, hogy oldalt beírtam magam pár helyre, ezért gondoltam leírom egy bejegyzésben, hogy már nem csak kritikák terén ügyeskedem. Szóval amiket vállalok:

○ KRITIKAÍRÁS
mondjuk ez perpillanat szünetel.

○ FEJLÉCRENDELÉS

Néhány munkám, csak hogy tudjátok, mire is vagyok képes. (időrendbe tettem őket, szerintem látszik a "fejlődés")


Ez az első ilyen típusú fejlécem, és nálam sokkal lassabban mozgott eddig a gif.

○ TRAILER RENDELÉS

Például:

Ezt a vidit elcsesztem, bevallom.


 ○ RENDEZETT KÉPEK





○ ZENÉBŐL RÉSZLET KIVÁGÁSA





○ DESIGN ÁTALAKÍTÁS

Most sajnos példát nem tudok mutatni, mert én mafla egyet se fotóztam le, de megmutatom, hogy perpillanat mennyi telik ki belőlem.

Ennek kicsit elrontottam a fejlécét


De ha megerőltetem magam, akkor talán CSS kód alapút is tudok csinálni, szóval semmi sem lehetetlen, csak ahhoz több idő kell.

És hát, talán ennyi lenne. Ha rendeli szeretnétek elérhettek a kittyke2001@gmail.com e-mail címen.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése