HTML kód + Png készítés + Magamról

Hey ho!

AshleyBo kérte, hogy a doboz html kódját másoljuk be, amibe a rendelések vannak.

<div style="-webkit-box-shadow: black 1px 1px 8px; background-color: light pink; border-bottom-left-radius: 80px 30px; border-bottom-right-radius: 30px 80px; border-top-left-radius: 30px 80px; border-top-right-radius: 80px 30px; height: 340px; padding: 10px; width: 180px;">
<br />
SZÖVEEEEEEG
<br />
</div>

Ha akarsz a szövegek közt sorokat kihagyni, akkor illeszd be oda ezt: <br />
Mint pl:

<div style="-webkit-box-shadow: black 1px 1px 8px; background-color: light pink; border-bottom-left-radius: 80px 30px; border-bottom-right-radius: 30px 80px; border-top-left-radius: 30px 80px; border-top-right-radius: 80px 30px; height: 340px; padding: 10px; width: 180px;">
<br />
SZÖVEG
<br />
IDE IS SZÖVEG
<br />
SZÖVEEEEEEG
<br />
</div>

Amiket pirossal emeltem ki:
  • 340 ---> ez a hosszúság
  • 180 ---> ez a szélesség
Végül is ennyi, a háttér áttetsző.





POTATO 
AND 
BANANA



Png segítség:

Nagyon egyszerű. Megnyitsz egy képet a (jelen esetben) a ps-ben. 
Ha nem pontosan, ha nem úgy akarod, hogy a sarkok megmaradjanak, akkor vagy vedd jól fel a radírt, vagy az áttetszőséget vedd lejjebb. Jelen esetben az elsőt csináltam.
Fontos! Jobb oldalt a rétegnél klikkelj rá a jobb gombra, és menny rá arra, hogy háttérből réteg.

Ha ez kész van, menny rá a mentésre, de fontos, hogy png formátumba mentsd le, másképp nem lesz áttetsző az egész.

És lemented. Ha pontosabban akarod vágni, akkor ugyan ez a helyzet, csak pontosan vágod (ezt jól megmondtam).

És ebből lesz ilyen:
( a csaj feje fölött jól elszúrtam)


Uhm...Miss Nothong kérte chatbe, hogy meséljek magamról pár dolgot...Nem is tudom, mit mondhatnék, nem akarok senkit sem untatni. Pár tény rólam:
  • Imádom a kakaót, nem vagyok hajlandó kikelni az ágyból, ha anya nem hozza be reggel a szokványos kakaó adagomat.
  • 152cm vagyok, az évfolyamba én vagyok a legkisebb.
  • Nyolcadikos vagyok, 2000. 06. 30-án születtem.
  • Anyáék 7 éves koromban elváltak, apa pedig Franciába költözött, így már Párizsba is voltam (ott csináltam EZT a csodás képet anno 2009-ben egy óriás kerékről, és tényleg saját)
  • Minden álmom London és Seattle.
  • Imádok olvasni.
  • Ha "nagy leszek" szeretnék majd könyvet írni, és stewardessnek szeretnék tanulni -alias légi utas kísérő - bár könyvem úgy se lesz mert nem írok jól.
  • A bal szemembe szürke hályog van.
  • Félek a sötétbe, bár szeretem.
  • Imádom a Ramonest, a Nickelbackot, a Slipknotot, a The pretty recklesst, a Sum 41-et, a Linkin Parkot, Jet-et, Disturbed, Wellfear és természetesen a One Directiont.
Jó, ennyi volt, nem untatlak benneteket tovább, mindenkinek jó éjszakát, aki még ezt most olvassa!(:




9 megjegyzés:

  1. Az eredeti képet az álarcos lányról be tudnád linkelni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://kepfeltoltes.hu/140215/black-and-white-cute-fashion-girl-mask-Favim.com-76108_www.kepfeltoltes.hu_.jpg itt van(:

      Törlés
  2. Sziasztok!:) Elvittem a szövegdoboz kódját. x

    VálaszTörlés
  3. Szia! Elvittem a szövegdoboz kódját. Kösz!!

    VálaszTörlés
  4. Szia elvittem a szövegdobozt köszi:)

    VálaszTörlés