Ha már rendelsz..

Sziasztok!
Hupszi, elnézést, elég régóta nem voltam, de nem fogok kifogásokat keresni, a lényegre térek.
Legelőször azokhoz szólok, akik tőlem rendeltek fejlécet, és vissza írtam, hogy 'azért ez egy kicsit hiányos'.
Világosan le van írva az oldalmodulsávba, hogy mik szükségesek a fejléchez. Ez így rendben, de miért is nem tudja néhány ember követni azokat? Ha már veszed a fáradtságot, és rendelsz, ami megjegyzem a saját blogodra megy nem az enyémre, ezért örülnék, ha mindent megadnátok ahhoz, hogy én a lehető legjobbat adjam ki magamból a fejléc elkészítésére, hogy annak az embernek szép legyen a blogja. Na most, ezentúl nem fogok azzal foglalkozni, és szerintem jogosan mondom ezt, nem fogok azokkal a rendelésekkel foglalkozni, amik hiányosak. Eddig törődtem velük, nyugodtan visszaírtam, hogy 'kérlek add meg ezt és ezt, blablabla', de már belefáradtam ebbe, és nekem sincs temérdek időm arra, hogy visszaírjak, és utána hetekig várjam a válaszát rá, utána pedig csodálkozik, hogy nem egy hét alatt készítem el. Az elmúlt napokban elég sokszor borult ki nálam a bili, reménykedtem, hogy legalább itt nem fog újra kiborulni, de tényleg töröltem azokat a rendeléseket, akik még csak szereplőt és blog linket sem adtak, csak két szót: 'fejlécet akarok'. Ne csodálkozzanak azok, akiknek nem írtam vissza és nem készítettem el a fejlécüket, mert törlésre kerültek. 
Nem tudom, hogy valaki hogyan küldhet el úgy egy rendelést, hogy megad két szereplőt, azt, hogy szaggatott aljú legyen és xy színű.. no meg keretes, ezt se hagyjuk le. Olyankor nem gondolkoznak logikusan, 'netán a háttérbe is kellenének képek..' óh, persze, hogy nem, de elvárják, hogy én szép fejlécet csináljak, ha meg ronda, akkor megyek máshoz. Ez megoldás? Nem, az a megoldás, hogy mindent megadtok, ami le van írva, és nem külditek el hiányosan, mert én sem, és tudtommal ezen a blogon senki sem gondolatolvasó. Szóljanak, ha tévedek.
Nem akartam megint ennyit írni, mindig annyit beszélek, te jó ég! De mindig le kell ezt írjam, mert egyes emberek ezt nem értik meg, őket pedig csak sajnálni tudom, ezentúl én sem leszek vajszívű.

Lényeg: Aki rendel, az a saját maga érdekében írjon már le mindent abba az emailbe, nem hinném, hogy ez 10 percnél tovább tartana, nem nagy munka, köszönöm.
Vivian

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése