Fejléc + Kiakadás + Új rendelési lehetőség

Hey ho!

Na szóval...Totálisan ki vagyok akadva, ugyan is ez a tizenkettedik olyan rendelésem, amibe használhatatlan képeket adnak meg. Könyörgöm, egy noname fiú fotóját beküld e-mailbe, és amikor mondom neki, hogy ezzel nem lehet szerkeszteni, még ő kapja fel a vizet. Hagy ne mondjam mit gondolok mert Roxana kirak az oldalról. Most komolyan, egy félmeztelen fekvő (!!!) pasival akinek csak az egyik fele van a képen mi a fészkes frászt tudjak csinálni, miközben minden táska meg hülyeségek között fekszik?! Ezt vegye figyelembe mindenki, mielőtt rendel. Ja, és amikor már a hetedik lánynál jártam, nem írtam nekik vissza, és csodálkozik, hogy bunkók vagyok velük. Kapjátok be! (bocsánat)
A másik...ezen nem akadtam igazából ki, csak szeretnék szólni: oldalt, a modulokba minden világosan le van írva, hogy ki szünetel, kitől lehet rendelni, és a feltételek, és sokan chatbe kérdezik. Nem akarok senkit megsérteni, de könyörögve kérek mindenkit, hogy vegye már figyelembe és szánjon rá egy kicseszett percet, míg elolvassa! Arról nem is beszélve, hogy kaptam egy olyan e-mailt, hogy: "desgint szeretnék rendelni, mit kell megadnom?"...-.-"" (Dorothy átmegy kínaiba.) OLVASÁS, emberek, OLVASÁS.


Csináltam a blogom második évadának egy (természetesen sötét) fejlécet. 

http://unforgettable-fanfiction.blogspot.hu

Az új rendelési lehetőség pedig...nem nagy szám, de ha valaki szeretne ilyet, akkor írhat egy e-mailt(:

Az egész végül is annyi, hogy összevágok két képet és egymásra illesztem őket (nem png-ket használok). Ez könnyű, és bármelyik szerkesztő meg tudná csinálni, de mivel kevés az ilyen rendelési lehetőség, alapítok egyet a gif rendelés mellett is, gondoltam. 

Ha szeretnél rendelni:
  • Küldj képeket, vagy mond meg azokat, akiket rajta szeretnél tudni a képen.
  • Fekete-fehér vagy sima.
  • Valami külön kívánság (az egyik karakter nagyobb mint a másik, csak az egyik fekete fehér...) 
  • Méretet NE adj, mert nem fogok az átmérezetéssel szenvedni.
És ebből lesz ilyen (kép) (igen, rajta van a blog neve így nem viheted)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése