Eredményhirdetés - A legjobb író

Sziasztok!
A legjobb író kategóriában szavazás által meg lettek az eredmények.


http://newlifewithjennettealles.blogspot.hu/
http://iknowiamnotalone1.blogspot.hu/
(Bocsánat elírtam a neved és későn vettem észre...)

http://ltp-alone.blogspot.hu/

Gratulálunk mindenkinek!(:

L.T.P kérlek az e-mail címedet írd le hozzászólásba vagy írj nekem (Dorothynak) hogy az interjút el tudjuk készíteni, plusz egy hónapig hirdetjük a blogodat.
Szerecsendió nemsokára jön a blogajánlód és egy hónapig hirdetjük a blogodat.
Anaszti Antal te pedig eldöntheted hogy egy hónap hirdetést kérsz vagy pedig egy blogajánlót (ezt is komiba).

A további jelentkezőknek is szeretnénk megköszönni a jelentkezést egy emléklappal(:







5 megjegyzés:

  1. Kedves CBD team.
    Nagyon szépen köszönöm a díjat, nagyon boldog vagyok. A blog ajánlót választom. Még egyszer nagyon szépen köszönöm.
    Big Hug,
    Anastasia B. (anaszti antal)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Anastasia!
      Ne nekunk koszond hanem a szavazoknak ! :) Hamarosan megirja valamelyikunk a blogajanlot! ;)
      Olel, Roxana

      Törlés
  2. Sziasztok!
    Nagyon szépen köszönöm, wow, nem gondoltam volna! :)
    eliza.mersany2@gmail.com az e-mailom! Köszönöm♥♥

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok :)
    Nagyon szépen köszönöm, el sem hiszem, és bocsi, hogy csak most írtam, de eddig nem volt netem <3
    Millio puszi Xx további szép hetet <3

    VálaszTörlés
    Válaszok

    1. Nagyon szivesen draga szerecsendio , de ezt ne nekunk koszond hanem akik rad szavaztak! :) Hamarosan megirjuk a blogajanlot! :)
      Olel, Roxana

      Törlés