Agyonhasznált karakterek

Sziasztok krumplik!

Hoztam nektek agyonhasznált szereplőket egy kis vélemény nyilvánítással. Ők azok, akiket MÁR NE tegyél be a blogodba, ha esetleg újat szeretnél kezdeni, hisz minden harmadik történetbe ők a főszereplők. 

EZ AZ ÉN VÉLEMÉNYEM, HA LE AKAROD SZÓLNI, NE TEDD!

Az leírtak alapján senki se következtessen arra, hogy lenézem, lealázom az alábbi lányokat, mert Selena kivételével mindegyiket szeretem, de Gomezt sem ócsárolom, nem szóltam róluk egy rossz szót sem.

Talán, a legnépszerűbb minden karakter közül, nem más, mint Miss Gomez. Gyönyörű lány gyönyörű hanggal, be kell ismerni, még akkor is ha utálom. Igazából megértem azokat, akik őt teszik be bárki barátjának, hisz sok, mindenféle gif, kép van róla, így fejlécre, trailerbe, vagy egyszerűen csak egy fejezetbe is könnyedén lehet olyan képet/giffet találni, ami illik oda. De egy valamit nem értek: több Directioner blogba szerepel, mint Belieberbe. 


Amióta van ez a Dark mánia, és rálépsz minden ötödik blogra, Emily Rudd mosolyog vissza rád a fejlécen, többnyire ezzel a képpel is. Egyszer rámentem egy Dark típusú blogra, és természetesen Emily volt a fő karakter, de kiverte nálam a biztosítékot, hogy BO GRACE ELLIS-NEK (!!!!!!!!!!!!) hívta az író. Istenem, hogy lehetnek ilyen pofátlanok az emberek?! Nekem is volt blogom vele, sokat gondolkoztam azon, hogy változtatok karaktert, mert mindenhol ő van, végül törölve lett a blog, de ez mellékes. Legtöbbször -mint ahogy már mondtam- egy Dark másolatos blogba szerepel, ugyan is neki tökéletesen áll a szűz-vagyok-és-ártatlan-XY-azt-akarja-hogy-táncoljak-neki-de-én-félek-és-nem-tudok-táncolni stílus, ugyan is ilyen beütése van ennek a lánynak is, nem de?! A nagy kék szemek, ártatlan, szép pofi, tökéletes összeállítás.



Acacia Clark! 
Nem értem...egyszerűen nem értem azokat, akik őt választják szereplőnek. Acacia gyönyörű, félreértés ne essék, de könyörgöm, ő ilyen pózoljunk-facebookra stílusú modell, nem olyan, mint az előbb leírt lányok. Arról nem is beszélve, hogy ő folyik a csapból, és érdekes, hogy 80%-ban csak a kezdőbb bloggerek fejlécein pózol nekünk.




A gyönyörű magyar modell, aki hatalmas teljesítményt ért el szépségével, akire még a britt fiúbanda egyik tagja is felfigyelt, nem más, mint *dobpergés* Palvin Barbara! Szépségesen gyönyörű, nem? Nem csoda, hogy minden negyedik blogba ő található, bevallom, az enyémbe is ő bájoskodik a fejlécemen, nem hiába, hisz imádom. A Directionerek 85%-a most megutálta, amiért jóba mert lenni Niall Horan-nel, és nem védeni akarom, vagy mást bántani, de mi rosszat tett, amiért szarkavarónak, ribancnak, utolsó k*rvának hívják? Mert szép? Mert modell? Mindegy, nem ezt akarom leírni, ez az ő dolguk. Barbi igen csak elterjedt a fanfictionok körében, róla is vannak különféle giffek, de inkább egy bájos mosoly, ahogy sminkelik, vagy ilyenek, egyik sem olyan, amit bele lehetne úgy tenni egy trailerbe, hogy az mond is valamit. 


Róluk szerettem volna csak véleményt írni, íme azok, akik még a csapból folynak:
Victoria Justice
Ariana Grande
Emilie Nereng
Crytal Reed
(mostanában szinte mindenhol őt látom)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése