Agyonhasznált karakterek #2


Sziasztooook ! :)
Lehet hogy még ma jelentkezem, mert pörgök és tiszta happy vagyok , de nem biztos ez még mert sok a tanulni vaóom ami még vissza van.
Na szóval egyik nap már megakartam írni ezt a bejegyzést, de nem elég hogy drága Dorothy elvette tőlem a sorozatajánlót a Teen Wolf-ról erre ezt is elveszi tőlem. Húúúú te lány! (IMÁDLAK ÁM <3) Mivel elég sok karaktert nem rakott bele az ő bejegyzésébe így arra gondoltam, hogy én akkor kirakom őket.

Nina Dobrev
Selena Gomez után ő az egyik legnépszerűbb ezen a kis blogvilágban, mint karakter. Nina egy gyönyörű színésznő , akit rengetegen imádnak. Ő egy olyan karakter akit feltudnak használni egy olyan történetben, ahol a csaj mindent elveszített stb. stb. valamint ha a csaj nagy ribanc , hiszen Nina Dobrev alakítja a legnépszerűbb sorozat (VÁMPÍRNAPLÓK) Elenáját, a jó kislányt aki mindenkit megakar védeni, aki mindig szenved illetve a ribanc Kathrint.  Én is akartam egy olyan blogot írni ahol ő a főszereplő, mert nagy kedvencem , de mivel blogok sokaságán rajta van így nem akartam én is követni azokat, akik nem tudnak egyedi karaktereket választani.


Lucy Hale
Lucy Hale a harmadik legnépszerűbb karakter a blogvilágban, Selena és Nina mellett. Lucyt sokszor csak azért válasszák mert hasonlít Selenára. Lucy is szintén gyönyörű lány és őt a többség 1D blogokban használják aki természetesen Zaynel jön össze. Persze mert aki Zaynes blogot ír azok azt szeretnék, hogy passzoljon a két főszereplője főleg kinézetre. Barna haj , barna szem. Szeretem Lucyt , gyönyörű lány millió jó gifekel, tehetséges színésznő (imádom a Pretty Little Liarsban), de már idegesít , hogy Selena után őt látom mindenütt.



Demi Lovato
Számomra ő a negyedik lány (Selena, Lucy, Nina után) aki szintén agyonhasznált karakter ezen a "kis" blogvilágban. Na őt csak is 1Ds blogokban láttam! Főleg azért használják őt sokan , mert énekel és akik az ilyen sablon sztorikat írják hogy x factor stb... abban nagyrészt Demi szerepel. Ő egy színes és érdekes egyéniség ezért is kapkodják sokan valamint imádják , hiszen tehetséges énekesnő és színésznő. Tehetségesnek tartom szeretem is pár számát , de maga a csajt annyira nem csípem.




Ashley Benson:
Ashley is szintén rengeteg blogon szerepel, de hál istennek nem látom őt olyan sokban szerepelni, mint Lucyt és Selenát. Gyönyörű lány , szőke és kék szemű. Tehetséges színésznő sokan imádják őt hiszen ő is a híres sorozatban a Pretty Little Liars-ben szerepel , mint Lucy Hale. Sokan olyan személyiségnek írják le a főszereplő csajt a történetükben , mint Ashleyt a Pretty Little Liarsben alakított Hannaht. Egyrészt ezért is szerepel sok blogon , de én eddig úgy láttam , hogy ő csak 1Ds blogokban szerepel. Ashley is tényleg egy agyonhasznált karakter , de én örülnék neki hogy ha egy egyedi nem 1Ds blogban látnám. Szóval aki egy rohadt egyedi blogot ír 1D srácok nélkül az még fel használhatná Ashleyt karakternek.

Miley Cyrus
Miss Cyrus szintén egy agyonhasznált karakter! Sokaknak nagy példaképe főleg a Hannah Montana miatt. Tehetséges színésznő és énekesnő is , szeretem a számait, de amit mostanában csinál az már sok. Na szóval amióta megváltozott , azóta ő felkapott karakter lett hiszen elég vadóc stílust váltott. Igaz eddig se volt egy angyalka , de mindenki szemében szimpatikusabb volt mint most. Tehát sokan vannak akik egy ribanc karaktert keresnek és tessék erre a tökéletes karakter Miley. Miley sok filmben szerepel és mindegyikben más a személyisége és sokan olyan blogot is írnak ezért is rakják be őt.





Akik még ide tartoznak:
Ebba Zingmark
Susan Coffey
Sasha Pieterse
Chrissy Costanza
Shay Mitchell
Kaya Scodelario
Erica & Aurora Mohn
Lilly Collins




Akik mostanában vírusként terjednek:
Miranda Kerr
Indiana Evans
Christal Reed
(annyira utálom hogy ő is terjed mert pont vele akartam írni egy történetet :'( )
Raina Hein
Phoebe Tonkin

Szóval , aki új blogot kezd az legyen egyedi és ne őket használja fel!

12 megjegyzés:

  1. Egyáltalán nem értek egyet a listával, főleg a középső részével. Olyan kár, hogy a te blogodon is Miley van... kis egyedi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Névtelen! Senki se mondta , hogy egyet kell velem érteni. De mivel elég régóta benne vagyok a blogger világában tudom, hogy kik az agyonhasznált karakterek. A blogommal kapcsolatban amiben Miley volt azt képzeld 2013 áprilisában kezdtem el írni és akkor még nem volt elterjedve. Meg is bántam , hogy őt választottam , de én voltam olyan hülye hogy a történetem "közepén" megváltoztatom a karaktert. A másik meg hogy 3 hónapja már nincs is az a blog a harmadik meg úgy látszik nem jó a felfogásod, mert nem azoknak írtam ezt a bejegyzést akik már elég régóta írják a blogot , hanem azoknak akik most kezdenek bele, mert ők legalább egyediek legyenek és ne olyanok akik sablonkaraktereket használnak.

      Törlés
  2. Nagyjából egyetértek veled, bár Indiana Evans még nem elterjedt, de te biztos több blogot nézel, így nem vagyok benne biztos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Indianat az elmúlt két hétben már 10 blogon láttam , amiken még csak prológus és egy rész van.

      Törlés
  3. Szerintem Chrissy sem annyira elterjedt... Én legalábbis csak 1 blogot láttam vele.
    http://cette-ma-vie.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Chrissy pont hogy egy sablon karakter. Rengeteg blogban szerepel. Sokat már töröltek is de még így is sokban benne van . Az egy dolog hogy te egyet láttál , de én sokat hiszen én már elég régóta benne vagyok a blogger világban és főleg 2013 júniusától terjedt el Chrissy.

      Törlés
  4. Kedves Roxana!

    Egyet kell veled értenem. Igaz nekem is van egy blogom, amin Lily Collins a főszereplő, csak amikor én kezdtem a blogot még nem volt elterjedt, most meg már nem szeretnék karaktert változtatni. Felmegyek egy blogra és ki néz vissza a fejlécről? Lucy Hale. Néha idegesítő már és ezért nem kezdem el olvasni a blogot, mert akkor az már vagy a 5. olyan blog lenne amibe ugyan az a főszereplő, de más a személyiségük és nekem ez annyira frusztráló. Egyébként, nagyon jó, hogy megmutatod, kik az elhasznált, szereplők. Örülnék egy olyannak is, hogy kik még azok, akiket egy blogon se láttál. Karakter választásnál mindig bajban vagyok. :) Köszönöm szépen, de szerintem mások is köszönik, hogy felnyitottad a szemünket! :)
    Üdv: E.J.

    VálaszTörlés
  5. Már megbocsáss kedves Roxana, de én a helyedben nem dicsekednék azzal, hogy "Én már régóta vagyok a blogvilágban" Igen ez igaz, mégis hol tartasz? Sehol. Semmiben sem vagy kiemelkedő tehetség, a fogalmazásod és az írásod pedig egyenesen pocsék. Rengeteg szóismétlést használsz és nem tudsz egyedit alkotni, egyszerűen képtelen vagy rá. Valamint nem értem miért kell rögtön leharapni az ember fejét. Mégis honnan a rákból tudod, hogy ők mióta olvasnak-nézegetnek-tájékozódnak a blogspoton? Szerintem fogj egy vödröt és hord el magad, mert kezdesz nagyon idegesítővé válni. Puszpá

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves, Névtelen!
      Névvel pofázz drága! Ha nem tetszik az oldal ellehet húzni! Gyökér! Én szeretem Roxana-t és szerintem mások is szeretik és ne merd leszólni!

      Törlés
    2. Először is: merj névvel írni! Másodszor: ha nem tetszik valami, rákattintasz a x gombra, és mész tovább! Ha valami nem tetszik, ne nézd! Nem tetszik Roxana írása? Akkor húzz tovább, és ne szólod le őt!

      Törlés
  6. Kedves Roxana!

    Szinte teljes mértékben egyetértek a listáddal, bár én Ebba Zingmark-ot nem láttam olyan sok blogon (lehet hogy én vagyok vaksi..)
    Jó ötletnek tartom, hogy ez megírtad, mert sok segítséget nyújtasz a kezdő bloggereknek/bloggerináknak!!

    Ölel,
    Louise

    VálaszTörlés
  7. Kedves Roxana!
    Egyetértek,én is úgy gondolom,hogy ezek a karakterek kivétel nélkül sablonossá váltak az elmúlt időben. Viszont azokat az írókat is megérhetjük,akik csak azzal a karakterrel tudják elképzelni a történetet. Nem így van? Sajnos én ilyen helyzetben vagyok,és fogalmam sincs mit csinálhatnék. Még nem kezdtem el a történetet,de félő,hogy már nem is fogom. Mit tegyek?
    Előre is köszönöm válaszodat! x

    VálaszTörlés