Szavazás - A legjobb író

Sziasztok!
Ennek a kategóriának a szavazását a verseny lezárásakor kellett volna kitennem, de nem volt időm, így csak most teszem ki. Az írók nyugodtan közzétehetik ezt a bejegyzést a blogjukon, hogy többen szavazzanak, minden hirdetés megengedett, mivel itt az olvasók döntenek.
A szavazás január utolsó napján, 31-én ér véget, ami egy pénteki nap. Akkor éjfélkor lezárjuk, és a szerkesztők közül valaki megnézi a végleges eredményt, így szombaton (éjfél után valamikor) kikerülnek az eredmények.
Mindenkinek sok sikert kívánunk!(:

Szerinted ki a legjobb író?
  
pollcode.com free polls 

5 megjegyzés:

  1. És Do_Payne (http://babyyoustolemyheart1d.blogspot.sk/) hol van? o.O már nem azért, de szerintem Ő is kiérdemelte volna a legjobb író címet...oké akiket ti szavazásra bocsájtottak jók, de azért nem hiszem el, hogy a Ti szemetekben Do blogja semmi...láttátok már az írásait? több mint 150 feliratkozóval rendelkezik és egy csomó komit kap...ráadásul a blogspot világában szerintem Ő az egyetlen aki szinte naponta friss fejezetet hoz és több mint 10 komit kap a fejezeteihez...És ezek a bloggerek akiket Ti jelöltetek? értek el ilyen eredményeket? mert szerintem nem -.- személy szerint én most egy kissé csalódott vagyok, mivel szerintem Ő is megérdemelte volna...de hát ez van, számotokra Ő nem jó író

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves KikkiD! Te meg is mi a feszkes fenerol beszelsz?? Egyaltalan nem.mi jeloltuk meg oket hanem azokra lehet szavazni akik jelentkeztek a versenyre... Szoval eloszor utana kene nezned es nem a szadnak kene jarnia ... En irtam Do_Payne oldalara hogy jelentkezzen de nem jelentkezett amit sajnalok mert imadom a blogjat... Szoval nem mi a valasztottuk ezeket az irokat hanem.ok jelentkeztek...

      Törlés
    2. Te jó ég! Úgy néz ki te nagyon félreértetted, azokra lehet itt szavazni, akik JELENTKEZTEK a blogversenyen ebben a kategóriában. Az úgy nagyon nem pálya, hogy te ide jössz és ócsárolsz minket -na meg azokat, akik jelölve vannak, az egy dolog, hogy te szereted amit Do_Payne csinál, de nem jelentkezett, ezért nincs kint! Javaslom előbb gondolkozz, vagy nézd vissza a dolgokat, mintsem nekünk essél.

      Törlés
  2. Jézus o.O én nem ócsároltam senkit csak elmondtam a véleményemet ...amúgy meg szerintem ebben az egészben semmi logika nincs...miért pont az íróknak kell jelentkezniük a legjobb író díjra?? :O már nem azért, de azt nem az olvasók döntik el? szerintem ahhoz képest elég kevesen jelentkeztek -.- egy csapat más jó író van..akik úgy látszik nem szenvednek feltűnési viszketettségben és inkább nem jelentkeztek, amit én bánok mivel szerintem sokan ugyan úgy megérdemelnék ezt a díjat...
    én nem akartam balhézni csak kinyilvánítottam a véleményemet...az pedig már más lapra tartozik, hogy Ti ezt máshogy értelmezitek..egyébként is nekem ezekkel az írókkal akikre lehet szavazni nincs bajom ugyanis L.T.P blogjait is imádom sőt az összesre fel is vagyok iratkozva...szóval légyszíves gondoljátok el, hogy mit válaszoltok.

    VálaszTörlés
  3. Látom vallásos vagy:) Elmondtad a véleményedet, de őszintén, egy szavazáshoz miért kell vélemény? Feltűnési viszketettségük van az íróknak.. Azért, mert kíváncsiak az olvasók véleményére? Ez szerinted az? Vagy megakarják mérettetni magukat? De nem tudom, hogy neked mi közöd hozzájuk, tudod? Mert az, hogy ők azt csinálnak és arra jelentkeznek amire akarnak, az fix. Tudom, hogy van egy csapat más jó író, de nehéz a felfogásod és nem fogod fel, hogy ők jelentkeztek? Ezek szerint hülyének nevezel minket, amiért ebben nincs logika. Miért keresed mindenben a logikát?(: Az olvasók döntik el, de az írók jelentkeznek, mi ebben a nem érthető, drága? Szerintem te is valamiféle feltűnési viszketettségben szenvedsz, amiért mindenképpen, mindenáron ide kell írj, és kiosztanod a mi 'logikánkat', holott semmi közöd se hozzánk, se az írókhoz, se a bloghoz.
    Puszi,
    Vivian

    VálaszTörlés