Kritika #99 + Könyvborító

http://catalina-sanchez.blogspot.hu/

KINÉZET:

Gyönyörű. Egyszerű, és nagyszerű. Minden elismerésem érte! Nem túlzsúfolt se a fejléc, se a modulsáv, minden letisztult. Én csak onnan oldalról hiányolok egy archívumot, mivel így nem tudom pontosan, hogy melyik is a legelső munkád (mivel az első kettő alapján akartam megírni a kritikád az írásmódodról). És azért plusz pontot adok, hogy kiírtad, hogy honnan szedted a HTML kódokat, mert sokan nem teszik, és az akár jogsértés is lehet.

TÖRTÉNET:

Mivel nem találtam a blogod legelejét, ezért a Rememeber, who you are c. regényedet kezdtem el olvasni. Megfogott. A történet nagyon jó, ötletes, és még hibákat se találtam, szóval profi munka. Ez a blog úgy ahogy van, megérdemli a csillagos ötöst. Csak így tovább! :)



Kedves Olvasók!
Szeretném nektek megmutatni az egyik munkámat, amit még tavaly csináltam az egyik barátnőm blogjához. Tudom, hogy nagyon nem profi, sőt kimondottan gyenge munka, de nekem valamiért tetszik. Ez egy könyvborító féleség lenne, de lehetne banner is stb.

Ha rákattintasz megnő

Ha megnézitek a hátteret, akkor látszanak a hibák. Ami nagyon szemszúró, az Harry rossz kivágása. És tudom, Jennifer kivagdosást is elrontottam, de na ... :D

Hát ennyit szerettem volna, nemsokára hozom a következő bejegyzést. 
További szép napot!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése