Szőke hajú lány karakterek+Kritika #94

Estét mindenkinek!
Hoztam pár szőke hajú lányt, hátha valaki hasznát veszi. A blog meghirdette első versenyét, várjuk a jelentkezőket! Személy szerint remélem, hogy sok jelentkező lesz.


Josephine Skriver

Stephanie Leigh Schlund
Leven Rambin
Dominique N. (lookbook)

La Leonella

Jennifer Lawrence





http://youaremyeverythingharry.blogspot.hu/
Író: Zoé

Kinézet: Az első dolog, ami majdnem kiszúrta a szemem, az a címben lévő két "~" jel. Ezt azonnal töröld. Nem tudom eldönteni, hogy tetszik-e a fejléced vagy nem, de hosszas tanakodás után a tetszik mellett döntöttem, bár Harry és Nastya közötti betört hatású képpel még mindig nem vagyok megbékélve. Mivel nem te csináltad, ezért nem mondok többet. Hátteret cseréld le, mert szerintem nem passzol a fejléchez.
Rátérnék az oldal modulra. 'Kövess bloglovin-on!" modult a legtetejére tenném, és törölném a smiley-t. Az archívumot az olvasóim modul fölé tenném. A trailer-t az információ alá tenném, ahogy a lélekszámolót is. Az oldalak menüpontnál szerintem felesleges a pánikbetegség menüpont. Betűtípust is változtasd meg.
A kinézetet nem rossz, a fejlécet elnézve valami szürkés kinézetet választanék.

Történet: Mivel még csak két rész és a prológus van fent, hamar végeztem. Elsősorban javaslom, hogy állítsd sort kizártra. Megfogott a történet. A prológust szinte faltam, a főszereplő helyébe tudtam képzelni magam. Fantasztikusan írsz, jól megfogalmaztál mindent. Csak így tovább! Tudom, rövid lett, de ha jó, mit kéne még írnom?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése