Kritika #95

Sziasztok, cukorborsók! (jó kedvemben vagyok, ne rontsa el senki;))
Egy kritikával jöttem, azért remélem nem bántottam meg az írót teljesen. Jelentkezzetek a blogversenyünkre, mindenkit szívesen várunk!(:
http://notendnow.blogspot.hu/
Író: Hope
Kinézet:
Fejléc: A fejléc nagyon szép, hiszen Dorine készítette, nem a megszokott méret, de szép.
Design: Borzalmas! Ezt a gyönyörű fejlécet elrontod a designnel! Sablonnak a helyedben egyszerű sablont választanék, sokkalta jobban mutatna egy ilyen fejléchez. Az oldalakat és a modulsávba raknám, azért, mert a fejléc alatt nem tölti ki az egész sort, mivel kevés az oldalaid száma, ezért sem mutat túl jól. A modulsávban -szerintem- minden rendben van, nem kötök bele az archívumba, mert nincs részek oldalad, szóval az úgy rendben van. Sablont sürgősen válts, mert ez így szörnyű!
Történet:
Alap elgondolás: Bocsi, de ez erősen a sablon kategóriába tartozik. Az egyik bandatag testvére a lány, veszekedés, aztán -gondolom, mert nem olvastam végig- a csajszi találkozik Harryvel, aminek -szintén gondolom- Louis nem fog örülni.. Ezen igazán már nem is lehet mit javítani, a blogspot fele ilyen történetekből áll.
Helyesírás/Írásmód: Hú! És nagyon hú! Először is a helyesírás. Igazából nem találtam sok hibát, max. elgépeléseket, szóval ez jó pont. Írásmód. Szintén nem akarlak megbántani, de Te nem értesz az íráshoz. A 'hogy' szócska elé nem teszel vesszőt, pedig kéne. Először múltidőben írsz, máskor pedig jelenben.. Hadarva kell olvasnom azért, mert nem teszed ki a vesszőt. A szókincsed nem túl bő, javaslom olvass több könyvet, akár blogokat, de erősen gyakorolnod kel még! 

1 megjegyzés:

  1. Szia!:)
    Először is, köszönöm a kritikát.
    Igyekszem megfogadni a tanácsaidat, főleg a desing-el kapcsolatban hiszen ahoz nem nagyon értek. A történethez annyit, hoggy mint említetted nem olvastad végig, a végére szerintem már sikerült kicsit fejlődnőm, igazábol nem rég vagyok a blogger világába, még nagyon az egész elején tartok. Nem bántottál meg semmivel, adtál egy építő kritikát amit köszönök :)

    VálaszTörlés