Kritika #89 #90

Sziasztok!
Ah, végre haladok a kritikával, így Karácsony utolsó napján pihenek, és foglalkozom ezekkel a dolgokkal. Remélem ma még összejön a többi is, próbálok mindent behozni, ha már suliidőben nem fog menni.
http://happinessorshadow.blogspot.hu
Író: Anne Black
Kinézet: A fejléced egyszerű, de tetszik, szép munka. A design viszont már kevésbé. Én az egyszerű sablont választanám, az sokkal jobban mutat egy ilyen fejléchez, meg úgy általában minden blogon az a sablon mutat jól, szóval szerintem alakítsd át. A háttérbe választhatnál valami más képet, mert az alap hátterek nekem nagyon nem tetszenek, bármelyik design blogon találsz bloghátteret, és a főoldal színét én egy kicsit halovány sárgára változtatnám, hogy szebb legyen az összhatás. A bejegyzések betűtípusa túl egyszerű, és személy szerint én gyűlölöm ezt a betűtípust, olyan ronda hatást kelt bennem, túl össze-vissza, rengeteg szebb betűtípust találsz ezen kívül. Az, hogy hányan kattintottak a blogodra nem sok mindenkit érdekel, azt tedd lejjebb, és az oldalakat tedd legfelülre, mert -szerintem- az elég fontos. A profilod is mehetne legalulra, mert szintén nem az író érdekli az olvasók többségét.
Történet: Az a nagy problémám, hogy sablonos. Az egész kezdet sablonos, 17 (!) éves lány aki énekel, a szülei meghaltak.. Eleve az, hogy a 15-18 éves korosztályon nem láttok tovább, mindenki ilyen korú szereplőkkel ír történetet, rettentően unalmas! A másik problémám, hogy nincs leíró rész. Sokkal jobb lenne, ha éreztetnéd az olvasókkal azt, hogy akkor éppen mi történt, ne csak a párbeszédeket írd bele! Tájleírást is írhatnál, itt volt egy asztal, meg ilyenek, lehet, hogy ez unalmas, de a csak párbeszéd még unalmasabb! Én sokkal jobban szeretem az olyan történetet, ahol az író átadja a szereplő érzéseit, nem párbeszédekben, hanem leíró részekben! Rengeteg összetett szót írsz külön, figyelj a helyesírásodra, mert lehet, sőt biztos, hogy akik elolvassák az első részt, azok a helyesírásod miatt fordulnak vissza, és keresnek más blogot.

http://youaremyheroharrystyles.blogspot.hu/
Író: Réka S.
Kinézet: A fejléc önmagában szép, talán annyi, hogy a szereplők kicsit távol állnak egymástól, más nincs. A design iszonyatos, nem illik a fejléchez, és a helyedben az 'egyszerű' sablont választanám. Kicsit hiányolom a részek' oldalt, mert mindenkinek egyszerűbb lenne onnan olvasni a részeket, de van blogarchívum, így nem panaszkodom. A blogversenyes jelentkezés képet lejjebb raknám, illetve a bejegyzés címe feletti dátum hátterét áttetszőre állítanám, ahogy a lábléc hátterét is. Nem értem, hogy miért van összesen 4 (?) pont pont pont a címben, vagy elég a jellegzetes három pont, vagy nem is kell pont, hisz minek? Nem kell elcsúfítani a sok ...-al. A modulok címe nem ír ékezetet, így a helyedben azon is változtatnék, de a legfontosabb talán egy másik design lenne, a fejléc maradhat, mert szép. Illetve az oldalakat az oldalmodulba raknám, mert hülyén néz ki az, hogy van összesen három oldal, és nem tölti be a fejléc alatti teret.
Történet: Sablon, és erősen rád férne a gyakorlás! Mind a két feltételezésemet kifejtem neked, miért sablon? Azért, mert minden egyes blog úgy kezdődik, hogy a lány utálja a srácot, utána úgyis megszereti! Hiába vannak itt más tényezők, hogy Harrynek barátnője van aki nem az a lány, akivel úgy is szerelmes lesz, hiába nem olvastam végig, mivel sablon, tudom, hogy ez lesz. A másik pedig az írásmódod. Tyűha, hát a helyesírásod iszonyat! Én emlékszem még, hogy 3. osztályban tanultam meg azt, hogy ha ige előtt igekötő van, akkor azt egybe írjuk. Na most nem tudom, hogy Te hányadikos vagy, gondolom ha nem is gimis akkor felsős, de az, hogy a 'felveszem' szót külön írod, az ciki! Nem vagyok nyelvtantanár, én is ejtek hibákat, de Te minden ilyen szónál külön írod az igekötőt és az igét, egyrészt zavaró olvasás közben, másrészt még a 10 éves öcsém is tudja ezt, hogy ilyenkor egybeírandó, már bocsánat, hogy ezt mondom. Ez úgy rossz ahogy van, gyakorolj még!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése