Kritika #49

http://smilewhenitshard.blogspot.hu/
Író: Bo Ashley
Kinézet: fejléc: Szép, bár nekem az a lány arc abban a karikában, nem tetszik, én oda valami mást tennék. És a lány fejében lévő Justin Bieber se nyerte el igazán a tetszésemet. A háttér illik a blogdizájnhoz, úgyhogy az teljesen rendben van. A modulok is tökéletesek, nem sok, minden kint van, ami kell. Egyetlen hiba a moduloknál, hogy alulról vedd ki a fordítót. Felesleges.
Tetszik, hogy a fejezetekhez csatolsz képeket. A karakterek menüpont is teljesen rendben van, mindent megtudunk, ami kell, a képek egyméretűek. Ügyes.
A többi oldal is teljesen rendben van.
Összességében szép az oldal dizije, én csak a fejlécen változtatnék egy aprócskát. És a fordító.

Történet: Ez egy Justin Bieber fanfiction ahogy néztem, de mégse, mert ugye a második fejezetben tűnik fel először egy pillanatra és én csak addig olvastam el, úgyhogy magát a történetet nem fogom kritizálni, csak azt, ahogy írsz.
Jól fogalmazol, nincsen szóismétlés, a vesszőkkel sincsen gondod. Ügyes. Viszont, nekem nagyon részletesen leírtál mindent, nagyon lassan haladt a sztori, vagy csak közben elveszítettem az érdeklődésem. Ez valószínűleg csak azért lehetett, mert ezek az első fejezetek, amik főleg abból állnak, hogy bemutatod, megismerjük a szereplőt, így igazából nincsen gond.

Úgyhogy összességében ez is nagyon ügyes, további sok sikert! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése