Fejléc #46

Sziasztok!(: 
Csináltam két fejlécet ugyanarra a blogra, igazából a második jobb lett, de inkább egyik sem, mivel png fejlécek terén sosem voltam jó..


Khm..Csak, hogy tudjátok, ezen a blogon senki sem 10 perc alatt csap össze egy fejlécet, szóval dolgozik vele, nektek segítünk. Semelyikünknek sincs temérdek ideje, suliba járunk, edzésre, stb. stb. Így, ha fejlécet rendeltek, akkor gondoljátok át, hogy mennyire fontos megrendelni, mert az úgy rohadtul nem pálya, hogy mi/vagy csak én néha szenvedek egy-egy fejléccel, mert ilyen háttér kell neki, meg minden, ezen nem akadok ki, mert én vállaltam, de ha már megcsinálom suli és edzés és tanulás és minden szar mellett, akkor ne két napig legyen már kint, mert hogy utána eldönti valaki, hogy törli a blogot, mert neki nincs ideje rá, vagy mit tudom én miért törli. 
A lényeg annyi lenne, hogy mielőtt megrendelitek gondoljátok át, hogy meddig lesz úgy az a blog ahogy, mert ha egy nap után törlitek az egészet, akkor én/mi fölöslegesen dolgoztunk vele.
Bocsánat a kirohanásomért, csak nem szeretek feleslegesen csinálni valamit.
Vivian J. Walker

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése